مریممریم، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

کودکانه های من

بازم مدرسه ها تعطیله !

1392/11/15 11:53
نویسنده : مریم
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز که سه شنبه هست مدرسه ها تعطیله دیروز شیفت صبح رو اعلام کرد .امروز هم شیفت عصر .من شیفت عصرم .اگر فردا هم تعطیل بشه .شیفت صبح میشم،فقط نمیدونم شنبه ،یکشنبه،دوشنبه ،شیفت صبح هم تعطیل بوده یا نه .اگر فردا دو شیفت تعطیل بشن و از اول این هفته هر دو شیفت تعطیل شده باشه خیلی خوب میشه .آخه من چون شیفت عصر هستم .ممکنه راهنمایی بیان مدرسه.آروزم اینکه تا آخر چهارشنبه راهنمایی نرن مدرسه .چون کتابم تو مدرسه جامونده خیلی نگرانشم.اما آرزو دارم که هر چه زودتر شیفت صبح بشه که برم کتابم رو از یکی بگیرم ،میگم شاید بچه ها دیده باشن برش داشته باشن یا شاید خانم ناظم کتابم رو دیده نگه داشته یا.......هر روز تو فکر همین کتابمم،آخه چهارشنبه هفته پیش کیفم خیلی پر بود .ممکنه از برگشتن به خونه موقع گذاشتن تو کیف ازش افتاده باشهنگران .اگر پیدا نشه میتونیم یه کتاب فارسی دیگه بخریم اما تو کتابم یه عالمه کلمه بود .که یادم نیست چی بود.خنثیفقط این یادمه که درس یازدهمیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خنده

بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)